Sidor

lördag 22 maj 2010

Flytt

Idag städade jag ur förrådet. Det var både en tråkig, äcklig (silverfiskar) och givande stund. Det bästa var när jag hittade brev som min lillasyster skrev till mig när jag precis flyttat till Uppsala. Handlade mycket om Sim city, nya hundvalpen och hon var bara allmänt söt när hon var 10 år :) Fast ja det är hon nu med.
Frågan är alltid: Vad sparar man? Bestämde mig för att kasta massa skolpapper som inte åkte i soppåsen förra flytten, men sparade alla blider jag målat och ritat, även om mycket var pinsamt. Hittade några riktigt fina bilder jag ritde när jag gick tillskärarakademin som jag nog ska göra nåt med, en annan gång.

Känns skönt att ha det avklarat. Har redan rensat allt annat här, så nu är det bara packningen kvar! Och städning.

2 kommentarer:

Syster sa...

Haha jamen visst är jag söt.. skulle alltbra gärna vilja läsa det där brevet nån gång :) haha sims var verkligen mitt största nöje!

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg med fina priser och även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)