Sidor

lördag 1 maj 2010

Brustna modelldrömmar

Ja, min dotter kommer nog inte bli modell, hon vill liksom inte stå still, även om man kanske inte räknas som modell om det är mammas kläder man står modell för. Jag gjorde iaf ett försök, alla bilder är suddiga. Dessutom togs dessa bilder i fredags morse, och resulterade att jag blev sen till kundmötet, eller ja, det var nog inte enda anledning, jag brukar ha väldigt svårt att beräkna tiden nuförtiden. Det tar sån tid att få med mig allt till Maya, och när man samtidigt har henne hängande i kjolen går det inte fortare. Måste bli bättre på att komma tid.

Detta är den bästa bilden... så in förstår hur illa det var. Väldigt söt var hon iaf. Klänningar och hättor finns hos freshmilk. 499 kr för klänning och 149 för hätta. Klänning och hätta kostar tillsammans 549.

1 kommentar:

Betraktelser från Majviken sa...

Men åååååhhhh vad fint! Helt otroligt! Wow! Lilla gullet!